hello kitty

Sunday 4 December 2011

dear disember...

aku xpasti nape aku nk wat en3 neh sedangkan aku sudah update di bulan disember..nevermind...just bile pkir its a december... another year will past...2012 pasti akan datang... stakat neh azam taon 2011 aku xbrapa nk achieve... uh bile aku pkir balik azam nk jadi a better person pon xksampaian..its about ade bbrape hal...um jadi layakkah aku bina azam taon baru lagi?

 yeah i know aku is someone yg suke wat benda sparuh jalan...contohnye bile taon baru aku mesti cakap aku nak jadi seorang yang pengemas...last2 bilik aku cam tunggang langgang... uh swey dear k.rehe...   aku mmg kne ubah pragai aku yg mmg xbaek neh...

aku pon taw aku bile wat keje aku akan ckp waa wani hebat or so on... maybe niat aku just nak membangunkan motivasi diri sndri..so dat ak xwat kje spruh jalan.. xterniat pon dihati mau puji diri sndri n nk bangga on wat i did.. tp nevermind org laen berhak make their own perception... maybe i shuld shut my mouth...

aku pon taw lau da berkwan..aku de wat mistake...de yg aku ckp org tp last2 aku yg wat... ade gak ak terjeling someone smpai org ckp aku sombong... mungkin aku cakap tanpa berfikir.. mungkin aku xberhak ade kwan yg baek.. dear girls im sowey...

bile aku muhasabah balik diri aku... aku bnyk sgt kkrgan.. alhmdulilah ari nie..saat neh..aku sdar... lebey bek sdar n brubah than trus xsdar... smge aku dapat peluang untuk semua trima aku tok aku brubah... im not a perfect person.. n smlm aku tgk cte nur ain aku sgt rase nur ain yg sgt baek hati n "kadang2 tuhang ilangkan kite matahari n trunkan ujan... smpai kite nangis mencari cahaya matahari... tp semuanya ade hikmah sbb upanye tuhan mau berikan kite pelangi"... 


p/s: there no one dpt ubah diri melainkan diri sendiri smge taon baru...azam baru..aku akan tgkatkan amalan n be a better person... 

No comments:

Post a Comment